maximální služby pro vaše IT

Správa počítačových sítí

V rámci této služby přebereme formou outsourcingu na základě sepsané SLA smlouvy (Service Level Agreement) veškeré starosti spojené s provozem informačních technologií ve vaší firmě. SLA smlouva garantuje zákazníkovi jaké služby a v jaké kvalitě budou poskytovány (pracovní doba, reakční doba, rozsah služeb, sankční podmínky apod.). Službu jsme schopni poskytnout na většině dnes používaných platforem jako MS WIN NT, MS WIN2000, MS Server 2003, Linux, Solarix. Činnosti lze v zásadě rozdělit na několik oblastí:

Správa pracovních stanic a periferií

  • Udržování předepsaného stavu HW i SW na stanicích

  • Instalace a udržování počítačových periferií (tiskárny, scannery apod.)

  • Řešení záručních i pozáručních oprav HW

  • Antivirová kontrola

  • Školení uživatelů

  • Dodávky spotřebního materiálu (tonery, CD atd.)

  • Profylaxe hw

Správa serverů

  • Udržování předepsaného stavu HW i SW

  • Instalace bezpečnostních záplat

  • Správa uživatelských účtů

  • Vzdálený dohled (kontrola běhu aplikací, zálohování apod.)

  • Řešení záručních i pozáručních oprav

  • Profylaxe HW

Správa telekomunikační infrastruktury

  • Monitoring funkčnosti (lokální síť, připojení k internetu, ...)

  • Řešení záručních i pozáručních oprav

  • Instalace, testování a opravy strukturovaných kabeláží

  • Kontrola zabezpečení (bezpečnostní politika, nastavení firewallů)

Uživatelská podpora

  • Telefonická, emailová i personální uživatelská podpora

  • Školení uživatelů

Kontaktujte nás